ORACLE ON PREMISE
Oracle Siebel
DÜNYA LİDERİ EKSİKSİZ CRM ÇÖZÜMÜ
Dünya Lideri CRM Çözümü
Hedefiniz, en karmaşık kuruluşlar için bile olağanüstü ölçek ve performansa sahip kapsamlı, kurumsal düzeyde bir CRM çözümü kullanmak olmalıdır. Dünyanın en eksiksiz müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümü olan Oracle Siebel CRM, rakipsiz özelleştirme ve entegrasyon yeteneklerine, tümüyle kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi için açık mimariye sahiptir. Şirket içinde (on-premises) veya bulutta (cloud) devreye alınabilir. 20’den fazla sektöre uyarlanmış çözümlerle Siebel, Oracle’ın müşteri deneyimi (CX) ve sektörel çözüm stratejisinin önemli bir bileşenidir.
- Siebel Satış
- Hesap, Fırsat ve Bölge Yönetimi
- Satış Metodoloji Koçluğu
- Satış Tahmini
- Sipariş Yönetimi
- Mobil Satış
- Çözüm Ortağı İlişkileri Yönetimi (PRM)
- Siebel Pazarlama
- Kampanya Yönetimi
- E-Posta ile Pazarlama
- Etkinlik Pazarlama
- Pazarlama Kaynak Yönetimi
- Web'de Pazarlama
- Sadakat Pazarlaması
- Siebel Servis
- Çağrı Merkezi
- Yardım Masası
- Saha Servisi
- Varlık Yönetimi
- Teknik Bakım Hizmetleri
- Garanti Yönetimi
Kullanıcı Deneyimi
Çoğu CRM uygulamasının aksine, Siebel CRM genel bir kullanıcı deneyimini zorlamaz. Standartlara dayalı UX çerçevemiz (Open UI framework) sayesinde, tam iş ihtiyaçlarınıza göre özel kullanıcı deneyimleri oluşturabilirsiniz.
Zengin Fonksiyonalite
Yirmiden fazla sektöre uyarlanmış çözümlerle Siebel en zengin fonksiyonaliteyi sunan dünya lideri CRM çözümüdür. Zengin işlevselliğin yanı sıra, çok sağlam bir veri modeline dayalıdır ve benzersiz bir genişletilebilirlik sunar.
Mobilite
Tümüyle duyarlı (responsive) web tasarımı sayesinde istediğiniz cihaz ile bağlanarak işinizi yapabilirsiniz. Siebel CRM'i akıllı telefonlar, tabletler ve Microsoft Outlook ve sesli cihazlar gibi diğer birçok entegrasyon seçeneği üzerinden dağıtabilirsiniz.
Raporlama
Siebel CRM, Siebel XMLP Rapor sunucusu bileşeni ve Oracle İş Zekası Yayıncı Sunucusu ile doğrudan bağlanır. Form alanı, Oracle BI Publisher Desktop'ta bir rapor şablonu oluşturmak için kullandığınız bir Microsoft Word özelliğidir. Grafiksel raporlar ile karar destek sisteminizi güçlendirir.
Konteynerler
Siebel CRM'i şirket içi (on premises) veya bulutta Kubernetes orkestrasyonlu Docker konteynerleri olarak dağıtabilirsiniz. Bu, eksiksiz bir Siebel CRM Uygulamasının hızlı bir şekilde sağlanmasının yanı sıra yeni aylık Siebel CRM sürüm güncellemelerinin mevcut ortamlara dağıtılmasını sağlar.
Bulut Kullanım
Sizin için en iyisinin ne olduğuna siz karar verin. Kendi veri merkezinizde (on premises) veya bulutta barındırılan dağıtım modları seçeneklerine sahipsiniz. Siebel CRM'i Oracle Bulut Altyapısı üzerinde çalıştırarak dinamik ölçeklendirme ile toplam sahip olma maliyetini azaltabilir ve çevikliği artırabilirsiniz.
Darboğazlarınızı anlamak ve çözüm yollarını birlikte değerlendirmek için bir araya gelmekten mutluluk duyarız.
Gösterge Panelleri
Gösterge Panelleri (dashboard), kullanıcılar için en önemli bilgilerin bir özetini sunar.
Çeşitli kullanıcı rollerine, kanallara veya kuruluşlara hitap ederler ve sektöre özel farklılıkları barındıracak şekilde uyarlanabilirler.
Önceden oluşturulmuş panellere ek olarak amacımız, bu panoları olabildiğince hızlı ve verimli bir şekilde oluşturmak için gereken çeşitli görsel öğeleri sağlamaktır.
Daha detaylı bilgi için Oracle.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz…
Darboğazlarınızı anlamak ve çözüm yollarını birlikte değerlendirmek için bir araya gelmekten mutluluk duyarız.