HİZMETLERİMİZ
EĞİTİM VE DESTEK
Yerinde | Uzaktan
KONUSUNDA UZMAN EKİP
Sistem Devamlılığı Kullanım Hakimiyeti ve Hatanın Hızlı Çözümü ile Sağlanır
Eğitim ve Destek Hizmetleri
Sunduğumuz destek hizmet hizmetleri ile hataların anında gidererek ve veri bütünlüğünü korumak ve sistem verimliliğini sürekli kılmak en önemli hedefimizdir.
Fonksiyonel Eğitim
Oracle on premise ve cloud iş uygulamalarına ait modüllerle ilgili fonksiyonel eğitimleri, müşteriye özel ve yerinde/uzaktan gerçekleştiriyoruz.
Teknik Eğitim
Oracle JD Edwards ve Oracle BI uygulamalarına ait teknik konularda müşteriye özel yerinde/uzaktan eğitim hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
Destek Hizmetleri
Sisteminizin sürekliliğini sağlamak için konusunda tecrübeli destek ekibimiz ile Oracle iş uygulamalarına ilişkin destek hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
RAKAMLARLA ERA
ERA Deyince
Kurulum, Konfigürasyon, Entegrasyon, Veritabanı, Uygulama ve Teknik Altyapı Destek Hizmetleri
Bilgi Sistemleri yatırımınızdan en yüksek faydayı elde etmenizin yolu,
- Yazılım hatalarını anında gidermek ve sistemin sürekliliğini sağlamak
- Kullanıcı hatalarını hızlı tespit etmek
- Bilgi eksikliğinin gidererek çalışan performansını en üst seviyede tutmaktır.
Bunun bilincindeyiz ve sunduğumuz destek hizmetlerimiz ile her zaman yanınızdayız.
Destek talebiniz ekibimiz tarafından değerlendirilir ve en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanır
KISA BİLGİLER
SIKÇA SORULAN SORULAR
Hayır. Müşteri talebine göre özel eğitim planlıyoruz.
Eğitimlerimizi müşteri ihtiyaçlarını dikkate alarak planlıyoruz. Sınıf eğitimi olması halinde, eğitimin kalitesini etkilememesi için konuya göre maksimum 5 – 10 kişinin katılımı tercihimizdir.
Problemin kritiklik seviyesine göre belirlenmiş olan SLA seviye ve süreleri içerisinde müdahale ve çözüm sağlıyoruz.
Bu konuyu yönetmek için “ticket” oluşturmanız için destek sistemine giriş yapmanız için yönlendirilrsiniz. Ticket açılmış her kalemin müdahale ve çözüm sürelerini hem sağlanan çözümün ölçümlenmesi hem de kendi iç performansımızı takip etmek için kullanıyoruz.
Hızlı çözüm sağlayabilmek adına ilk müdahale uzaktan yapılmaktadır. Çözümün uzaktan sağlanamaması durumunda yerinde müdahale yapılır.
Çözüm sağlama hızı ve maliyet açısından baktığınızda sözleşmeli olmanız yararınızadır.