Yatırımınızdan en yüksek faydayı elde etmenizin yolu,
- Yazılım hatalarını hızla gidermek ve sistem sürekliliğini sağlamak
- Kullanıcı hatalarını doğru tespit etmek
- Bilgi eksikliğinin gidererek çalışan performansını en üst seviyede tutmaktır.
Destek talebiniz ekibimiz tarafından değerlendirilir ve en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanır
RAKAMLARLA ERA
ERA Deyince
Sözleşmeli Müşteri
0
+
Yıllık Destek Talebi
0
+
KISA BİLGİLER
Sıkça Sorulan Sorular
Problemin kritiklik seviyesine göre belirlenmiş olan SLA seviye ve süreleri içerisinde müdahale ve çözüm sağlıyoruz.
Talebiniz ile ilgili “ticket” oluşturmanız amacıyla destek sistemine giriş yapmanız için yönlendirilirsiniz. Ticket açılan her kalemin müdahale ve çözüm sürelerini ölçümleyerek, hem sağlanan çözümü değerlendiriyor hem de kendi iç performansımızı takip ediyoruz.
Hızlı çözüm sağlayabilmek adına ilk müdahale uzaktan yapılmaktadır. Çözümün uzaktan sağlanamaması durumunda yerinde müdahale yapılır.
Çözüm sağlama hızı ve maliyet açısından baktığınızda sözleşmeli olmanız yararınızadır.